søndag 5. oktober 2014

På tide med ei oppdatering

No er det jammen lenge sidan sist - og det har skjedd MASSE! Eg får rett og slett ta ei oppsumering av det viktigaste slik at vi er à jour att...

Etter over to månadar med bare skritting i band og svømming, kunne Victor endeleg byrja å trena igjen: Teknisk jakttrening, muskelstyrke og kondis/uthaldenhet. Lykka og lettelsen var sjølvsagt uendeleg stor over å kunne friskmelde han, etter å ha måtta avlyst alle planlagte aktivitetar i sommar. Målet var opptrening gjennom august måned og "come back" ved Mesterskapshelgen 6.-7. september. Etter endt første dag på mesterskapet kunne eg heldigvis konstatere at alt gjekk etter planen: På dagens offisielle Working Test endte vi opp med 93 poeng (av 100), plassering (4 WT-elite) og ikkje minst semifinaleplass! :D Søndagen hadde Victor vore uheldig med eine auga sitt (var raudt og han klarte ikkje å halde det ordentlig oppe), men vi lot det stå til. Om det var pga. auga, eller kva, det haldt ikkje til finaleplass. Til tross for fin walk-up og spikra minnesmarkering - det blei for omstendeleg dirigeringsarbeid. Det var himla lang avstand, med masse trær i vegen og vi rota oss vekk både eg og Victor... Uansett er eg strålande nøgd med at vi kom så langt som vi gjorde! :) For øvrig viste eit veterinærbesøk dagen derpå at Victor faktisk hadde fått eit sår på hornhinna, som vi har behandla i ettertid.
Semifinale Mesterskapshelgen. Foto: Hallvard Abildsnes

Ellers så har vi utvida flokken sidan sist! Vi har fått i hus Victors førstefødte! :D Michnos Lars Monsen er like snill og god som sin far. Veldig lik i atferden faktisk, ein roleg, forsiktig og fin fyr som logrer med heile seg og har mange av dei same faktene som far sin. Blir spennande å trena han, men han får vere kvalp, og hittil har vi hatt mest fokus på sosialisering og miljøtrening. Vi kosar oss på apporteringsforberedende valpekurs og det er generelt mykje kos med ein liten sjarmør i hus. :)
Far og sønn. Monsen er 15 veker gamal på dette bildet

Det er nye kvalpar etter Victor på gang! :D Utruleg kjekt at Anne ved Kennel Labbsport ville bruke Victor til sitt andre kull på Cilla. Vasegaard's Pips Cilla er ei trygg, triveleg og sosial tispe etter gode jaktlinjer. Dette blir labradorer med stor arbeidslyst og -kapasitet! Intelligente, agile, med godt temperement, "strong will to please" og sjølvsagt vannpasjon - iht. rasestandarden:) Begge foreldredyra har god helse og er fri for hofte- og albuedysplasi, fri for augesjukdomar (inkl. PRA), fri for CNM, EIC og SD-2. Anne skal behalda ein kvalp sjølv, og hadde eg ikkje hatt Monsen ville eg nok hatt ein eg òg, for dette er ein kombinasjon eg har stor tru på. Spennande tider altså!

Til slutt må eg bare nemna at eg og Victor deltok på A-prøve den 3. oktober, og han fekk vist seg som den gode jakthunden han er! 1. pr. hund med alle nødvendige egenskaper på plass, men dessverre måtte vi trekkast ein premiegrad pga. eit lite "hjernedrypp" undervegs. Det var på eit tidspunkt då Victor kom inn med fugl at han plutseleg hadde mista retningssansen og ikkje fann meg att - det blei for ineffektivt då. Men ellers var han suveren og fekk vist markeringsevne og styrbarhet/lydighet, sjølvstendig søk/jakt/viltfinnerevne, med bl.a. to eye wipes og ein runner - moro var det! 

Ingen kommentarer: