søndag 27. mars 2011

Fra flyball til revefelling og hønsecup!

For ei flott helg vi har hatt! Og så i nydeleg vårver! :-D

Lørdagen deltok eg og Victor på flyballkurset som UAK arrangerte, med instruktører fra Oslo Hundeskole Det var kjekt å få trene på noko heilt nytt, og Victor fiksa dette òg! Victor syntes denne nye hundesporten var heilt genial! Tenk å få "betalt" for å springe, hoppe og hente tennisball - alt i ett!! :) Kunne godt tenke meg å fortsette med dette òg, men no har eg vel meir enn nok å halde på med for ei stund!.. Får bli når eg blir pensjonist! ;) For å sjå kva flyball går ut på trykk her

Søndagsmorgen vakna eg av eit skot, då hadde Bjørn tatt ein rev! Då han gjekk for å hente den oppdaga han at den dessverre var skadeskoten og var forsvunnen. Godt var det då at han hadde Shira med! Ho tok ut reven umiddelbart, fann han godt gøymd innunder ei gran, og ho haldt han til Bjørn fekk kome og avliva den. Ho er bare heilt rå den bikkja! Gjekk rett i strupen på reven, ho hylte og reven hylte, men ho fekk haldt den nede, og flytta seg for Bjørn slik at han fekk tatt den. Litt av ein start på dagen altså!

Nokon som sa blodhund?..!

Seinare på dagen var det tid for retrieverklubbens hønsecup, post 3, noko som heldigvis gjekk litt fredlegare for seg... Vic gjekk ein nydeleg fri ved fot gjennom ein tunnell av hunder, ensa ikkje fotballspelinga i enden av løypa og hadde full kontakt med meg heile vegen! 20 poeng og dommerens favoritt!! Dermed blei det kopp på oss - ein kjempefin kopp! :) Etterpå hadde vi ei god treningsøkt med dirigering på vilt - Vic har vore i storform denne helga! Får bare håpe det held seg til og med neste helg...

1 kommentar:

Liv og Laika sa...

så moro therese, og lykke til i Rogaland! selv om jeg nyter hvert sekund ved valpekassa, er jeg grønn av missunnelse på dere som skal nedover : )) gleder meg til raport
hilsen Liv, Laika og elleve ørsmå retrievere