torsdag 17. juli 2008

Agility-trening i dag

Vi varma opp med lp-trening, og enda opp med å gå gjennm dei fleste klasse 1-øvelsane. Shira gjorde dei kjempebra for ein gangs skuld!:D Lineføring og fri v/fot var veldig fine - ho var heilt med! Vi sliter jo som regel med at ho ikkje klarar å halda fokus, så det var skikkeleg kjekt at ho var heilt med i dag! Kanskje det var pga at belønninga var ekstra spennande - leeeeenge sidan eg har hatt framme kongen, eller kanskje det rett og slett var fordi det er lenge sidan sist vi trente? Hmm, klarar liksom aldri å bestemma meg for om eg vil legga lp-karrieren vår død, eller om eg vil gje det eit nytt forsøk..?.. Når vi har sånne dagar som i dag, med at alle øvelsane er fine, og Shira visar engasjement, då får eg lyst til å starta igjen!.. Vi får sjå....

Men det var jo agility vi skulle trena! Vi var få som møtte, så det blei ein heilt enkel bane. Vi trente stort sett på slalomen, der målet er å få opp farta og få rett inngang frå ulike vinklar. I tillegg må vi øva opp høgre-slalomen vår, men i dag blei det fokus på fart. Eg er nøgd med treninga - vi fekk opp ganske bra fart på slutten! :)

Etterpå var det fri-leik! Her er nokre bilder av Shira og Ozzy i aksjon.


Ingen kommentarer: