søndag 20. juli 2008

Andre kantarell-tur...

...var òg ganske så resultatlaus, men denne gangen hadde vi i det minste rådført oss litt med andre før vi bega oss ut på tur, så vi gjekk iallfall ikkje heilt på måfå. Vi fekk eit par tips om kor det har vore kantarell tidlegare, men vi fann ikkje noko der no. Shira førte meg til ein dau fugl i dag (dau hjort i går...), og ellers fann vi mykje blåbær som vi plukka med oss. Blir blåbær og sjokoladekake til dessert i dag, og det er jo godt!:) Vi gjekk i ein veldig fin skog, så til tross for regnet som gjorde oss skikkeleg blaute hadde vi ein veldig fin søndagstur likevel! I dag var eg ekstra glad for at eg har ein så tøff hund som Shira! Vi måtte krysse ei gamal henge-bru over ei stor og buldrande elv, noko eg synes var litt skummelt, men Shira leda an og gjekk roleg over, trygg som eit fjell! Det er bl.a. slike eigenskapar eg set pris på hos Amstaffen! :)

Ingen kommentarer: