tirsdag 22. juli 2008

Lydighetstreninga i dag...



...var veldig bra faktisk! :D Berre meg og Shira, på plenen på skuleplassen. Eg var til og med litt strukturert: "Think, plan, do!" ;)

Først innkalling frå sitt: Kanon! Avstandsbelønning der ho fekk henta seg noko i veska mi; ho valte sjølvsagt pipe-grisen og var overlykkeleg.

Så fri ved fot: Vi klura litt i starten, for ho var over-gira for ein gangs skuld (luksus-problem for oss!), men ho skjønte fort at ho måtte ta seg saman for å få leika meir med grisen:)

Etter dette tok vi fram apport-bukken: Dette er lenge sidan vi har trent, men ho huska på å halda godt fast sjølv om eg drog i den, så det imponerte meg. Eg var ikkje fullt så imponert då vi satte saman heile øvelsen, for ho tygger i fart, så det må vi jobba meir med. Ellers hadde ho super fart og arbeidsglede. Tygginga må vekk før vi går over til tre-apport igjen...

Til slutt trente vi frys på muse-matte, og det gjekk òg veldig fint!

Vi fekk òg litt trening på "framand hund" då ein svart liten elghund passerte oss. Eg para denne stimulien (syn av framand hund) med masse skinke-ost, så Shira var veldig nøgd.

Alt i alt ei god lita økt! Brukte berre 25 min, men vi var effektive, og ga oss akkurat i tide trur eg! Då kunne vi gå heim og eta med god samvittighet:) Shira fekk tørr-foret sitt strødd utover heile hagen, så ho kunne søka etter maten sin, bra mental stimuli for ho, så no ligg ho og sover så søtt i senga si:)

Ingen kommentarer: