onsdag 6. mai 2009

Miljø-trening

Blir mykje Victor-prat her framover...

Er fortsatt litt hektiske etterdønninger av masteroppgåve-innspurten her, så Victor blir med rundt på div. ærender, med miljøtrening på kjøpet! :)

I går starta vi dagen med å kjøre inn til Oslo, til psykologisk institutt, der eg hadde avtale med ei veninne om at ho kunne passe Victor litt mens eg var ein tur innom legen på Blindern. Eg stressa fælt for å rekke det (den rush-trafikken i Oslo er eit he...!), og så viste det seg pinadø at timen min faktisk var dagen etter!! Blitt litt lite søvn i det siste, så har ganske så demente tendensar her - kanskje det er ei slags amme-tåke?;) Sidan vi no først var i byen ringte eg MY og møtte ho og Åshild for kaffe. Veldig koseleg. Vi var heldige og fann parkering rett utanfor vindauga på kafeen, og sidan Victor var heilt utslitt fekk han sova i bilen mens vi gjekk inn for å vakna litt - ingen problem! :D

På ettermiddagen drog eg tilbake til byen for å feira skuleslutt med klassen, så då trente Bjørn inn klikkeren med Victor og dei fekk gått seg ein tur. Då dei kom for å hente meg på tog-stasjonen seinare hadde Bjørn begge hundane baki Forden sin. Shira er så snill, tålmodig og oppofrende overfor Victor: Mens han låg og breia seg over heile plassen der, hadde ho trøkt seg heilt utpå sida, oppå masse rot!.. Gode jenta mi - ho får (og vil ha!) ekstra masse kos for tida!!:)

Så i dag morges var det på an igjen - sidan det var i dag eg jo hadde lege-timen min. Etter knappe fem timars søvn (lengst så langt..) bega vi oss i vei igjen. Victor har verkeleg skjønt det med bilkjøringa! Han får ligge fastspent (hunde-bilsele) i førarsetet ved sida av meg, og legg seg til å sove umiddelbart:) I dag leverte eg han hos Åshild før eg hasta vidare til legen, og han hadde vore ein prins med ho: Sove heile tida - etter først å ha insistert på at det var oppi senga hennar det skulle skje! Hehe, han er ein kar med sterke meiningar, og går det ikkje heilt sånn som han vil lar han oss få vite det! Han er no morsom då: Ser INTENST på deg mens han bjeffar, men han gjer seg raskt om han ikkje får noko respons:) Ellers er han jo bare fantastisk kontaktssøkende, tillitsfull og trygg overfor alle folk! Og sjarmerer sjølvsagt alle i senk!! På veg heim frå byen i dag kjørte vi innom NKK for å ordne omregistreringa, og alle damene der falt jo hodestups for han sjølvsagt! Så dement som eg er for tida hadde eg jo sjølvsagt gløymt det viktigaste papiret og måtte dra derfra med uforretta sak, og må på an igjen i morgen..!..

I morgen skal vi atter ein gang kjøre inn til Oslo! Då er det levering av master-oppgåva på instituttet som står for tur, og ein liten tur innom veileder for å sei takk - og Victor er med! :)

Ingen kommentarer: