søndag 8. april 2012

Jakttrening påskeafta og påmelding WT

I går trente vi heime hos oss på Skogen. Vi er så heldige å ha flotte områder for formålet og det er ekstra triveleg å få dele det med treningskompiser, ein fin liten gjeng var vi.

Det blei walk-up light og tidenes lengste markering - iallfall for denne gjengen. Rundt 300 meter, med terrengskifte og i kupert terreng! Eg var neimen ikkje sikker på om hundane ville fikse denne oppgåva, men vi måtte bare teste. Det gjekk over all forventning og alle hundane besto testen - veldig kjekt! Vi avslutta treninga med dobbeltmarkeringar og fremmadsendingar på vilt. Eg må bare nemne ein episode som igjen illustrerer kor stødig og snill hund Victor er. Under oppvarminga hadde vi gått 15-20 m. frå hundane på linja og skulle til å kalle inn ein og ein. Då var det ein hannhund som Vic ikkje kjenner særleg godt reiste seg og kom bort til Vic og sto over han. Litt vanskeleg å tyde kroppsspråket, men begge hundane var litt stive og det kom litt murring. Og når attpåtil eigaren til den andre hunden kom bort og kjefta på den blei det ein del uro tett innpå Vic - men han forholdt seg heilt roleg og rørte ikkje på seg! Dette til tross for at eg kunne sjå at han syntes det var ubehagelig. Eg er sikker på at eg kan takka hans stødige natur og hans fullstendige tillit til meg for den roen og lydigheten han beholder i ein slik type anspent setting.

270 m. i luftlinje til skogkanten! Det går bratt ned her og i bunn er ein liten bekk før det går bratt opp til det andre jordet.

Begge foto: Sarita Winsevik


No har eg meldt meg og Victor på Working Testen som raserådet for flat skal arrangera i Sarpsborg den 27. mai. Vi satsar høgt og går for vinnerklassen i år! Gler oss!! Eg ser i siste nummer av retrievernytt at det blir arrangert eigne rasearrangement med ulike aktivitetar for både Golden, Ches, Toller og Flat framover. Raserådet for labrador derimot, har kun utstilling - kvifor er det slik? Eg synes dette gjev næring til splittelsen i rasen og det er trist... Korleis står det til med raserådet for labrador sitt fokus på bevaring av rasens opprinnelige bruksegenskaper?

Eg er takknemleg for at raserådet for flat har opna sin Working Test for alle rasar! :-)

Ingen kommentarer: