søndag 8. mars 2009

Familieforøkelse :)

Eg er så glad, så glad! No blir det valp i heimen igjen, og eg gler meg sjølvsagt heilt vanvittigt! Eg har funne eit kjempeflott jaktlabrador-kull i Sverige, ved Carmals Gundogs. Natt til fredagen blei det fødd ei tispe og sju hannar, så då flyttar ein av gutane heim til oss rundt 1.mai-helga - perfekt tima med oppgåve-innleveringa mi! :)

Denne hunden skal trenast til å bli Bjørns jaktkompis og min nye agility-partner. Ambisjonane er ganske store: Starte på jaktprøver, starte i agility-konkurranser, lydighetskonkurranser og ganske sikkert blodspor-prøver òg. Blir moro!

Valpen er den perfekte gulrot og belønning for å fullføre Master-oppgåva (eg kjøpte forresten Shira då eg var ferdig med Bachelor-graden min), og eg gler meg til å følge utviklinga til valpane framover!

Ingen kommentarer: